Cuatro Torres
![]() |
CUATRO TORRES. Casa rural superior. |
El Campillo és una localitat de la província de Teruel, que actualment s'ha convertit en una pedania de la seva capital. Es troba a mig camí de la bella comarca d'Albarracín.
La família TORRES, el cap de la qual és el nostre amic PEPE (vegeu el seu paper d'amfitrió durant la nostra Sortida tècnica-cultural a Teruel), n'és la propietària d'una casa rural en aquesta població.
La Casa Rural Superior CUATRO TORRES ha estat totalment reformada, conservant la seva estructura original. Té quatre habitacions, cuina, sala d'estar, menjador, dos amplis banys i un gran pati exterior amb barbacoa.
El seu entorn és privilegiat. A més de Terual i Albarraciín, trobem ben a prop llocs de gran interès paisatgístic i cultural: la bassa de los Agrimales, les llacunes de Rubiales i de Bezas, pintures rupestres, campament maquis, l'inconfusible Rodeno o el salt d'aigua de San Pedro.
Qui vulgui fer salut té vàries pistes idònies per la bicicleta de muntanya i rutes senyalitzades per practicar senderisme.
Però no patiu, també teniu a l'abast un bon nombre de bons restaurants i altres alternatives d'oci.
Alguns consocis nostres ja hi han estat... i en parlen meravelles!
Doneu-li un cop d'ull a la seva pàgina web on, entre altres coses, s'indica la manera de contactar-hi.
I no oblideu dir que sou del CLUB DE LA BONA TAULA: ens fan preus especials per a socis i familiars. Aprofiteu-ho!