Jordi Estadella i Gràcia

Estadella 0 347x231  Gourmet Barceloní de l'Any 2007.

Assabentats del traspàs del Senyor JORDI ESTADELLA i GRÀCIA,  Gourmet Barceloní de l'Any 2007 nomenat pel nostre Club i, en conseqüència, Soci d'Honor de l'entitat, hem considerat oportú de reproduir la breu ressenya de l'acte d'investidura elaborada en aquella ocasió de tan bon record.

Acompanyem en el sentiment en aquests tristos moments a l'ELISA, la qual formava amb l'estimat JORDI ESTADELLA una parella plena de vitalitat i de joia de viure.

Tradicionalment el CLUB celebra una MISSA anual en record de tots els socis i simpatitzants que ens han deixat. Enguany és probable que la data escollida sigui el dimarts, dia 2 de Novembre, on tindrem un record especial pel Senyor ESTADELLA.

ACTE D'INVESTIDURA DEL GOURMET BARCELONÍ DE L'ANY 2007

El proppassat dijous, 29 de Novembre, va tenir lloc la celebració del que és probablement l’acte anual més significatiu del Club:  l’Elecció del Gourmet Barceloní de l’any.

Aquest 2007, tal i com va esdevenir de les votacions fetes en el decurs de la Junta General Ordinària realitzada el dia 3 de Juliol, va recaure en la persona de JORDI ESTADELLA I GRÀCIA, periodista i reconegut locutor de ràdio i presentador de televisió. Actualment condueix un programa sobre gastronomia a la xarxa d’emissores de COM Ràdio.

L’acte es va desenvolupar en els bonics salons de l’elegant Hotel Avenida Palace (per cert, ja guarnit pels Nadals) i va comptar amb una selecta concurrència de socis i simpatitzants del Club de la Bona Taula.

Gourmet 2007 1 1100x701

Envoltats d’aquella escenografia, hom gaudia en el retrobament de vells amics.

El propi Sr.Estadella, acompanyat per la seva distingida esposa, l’Elisa, va donar lluentor a la vetllada amb la seva bonhomia i donant mostres d’una àmplia i amena cultura.

A les acaballes d’un sopar de qualitat (digne, d’altra banda, de l’espai i dels comensals), va arribar el moment de fer públic el nomenament que ens havia reunit:  el nostre President, en Joan Rovira, secundat per l’estimable Santiago Imbernón, President d’Honor del Club, va fer un breu i eloqüent parlament, on va ressaltar els mèrits acreditats pel Sr.Estadella.

Gourmet 2007 2 1100x807

Un cop se li va fer entrega de la placa, medalla i diploma testimonials, en Jordi Estadella ens va adreçar unes paraules molt adients i plenes de vivències personals en torn del món de la gastronomia. Va quedar demostrat, per si hi havia cap dubte, que el títol de Gourmet Barceloní de l’Any 2007 serà portat amb tots els honors i mereixements.

Finalitzàrem la vetllada amb una simpàtica tómbola d’obsequis pels assistents i, si tots vàrem marxar satisfets, encara més aquells que varen ser tocats per la deessa Fortuna.

Els bons desitjos previs de tots plegats ara ja han passat a ser bons records per a tots nosaltres i una pàgina més per a la petita (però ja llarga) història del Club.