Gourmet Barceloní del 2011: elecció

Elecció Gourmet 2011 347x347

Junta Directiva Extraordinària 2011.

Tal i com era previst, el passat 5 d'Abril es va celebrar la Junta Directiva Extraordinària, la finalitat de la qual era exclusivament l'elecció del Gourmet Barceloní de 2011.

La presència de socis, a més de la pràctica totalitat dels membres de la Junta, fou prou nombrosa.

A proposta dels directius i socis assistents, aquest any es proposaren vuit candidats amb prou mereixements per aconseguir aquest guardó. Com ja és habitual, els camps de procedència foren diversos:  restauració, pastisseria... fins i tot gent del món de l'interpretació.

Un cop ponderats els seus mèrits, amb discussions enceses que demostren l'interès que desperta aquest acte entre els nostres associats, es procedí a una votació secreta.

Marta Ferrusola 550x509

El recompte de vots va resultar d'allò més igualat pel que fa als tres primers, essent elegida finalment na Marta Ferrusola i Lladós, que ja feia uns anys que era proposada i força votada.

Així doncs, en cas d'acceptació*, serà investida com a Gourmet Barcelonina de l'Any 2011 el proper dia 21 de Juny, dimarts**, a les 9 h. del vespre, en un sopar que s'organitzarà a tal efecte als salons de l'Hotel Avenida Palace (Gran Via de les Corts Catalanes, 605 -entre Pg.de Gràcia i Rambla de Catalunya-).

L'assistència a l'acte d'investidura queda oberta a tots els nostres socis i simpatitzants. Amb prou antelació es comunicaran tots els detalls (com ara el preu del cobert).

*Última hora:

Una comissió del Club, encapçalada pel nostre President -en JOAN ROVIRA- ha estat cordialment rebuda per la senyora MARTA FERRUSOLA en el seu domicili particular.

En aquesta trobada ens ha manifestat la seva acceptació del nomenament, a la vegada que ha adaptat els compromisos de la seva agenda a la data suggerida pel Club.

No ens queda més que encoratjar els nostres amics a participar en la que es preveu una vetllada que deixarà petjada en la petita, però ja llarga, història del Club.

**Noteu que s'ha modificat la data inicialment prevista (s'ha posposat del 16 -dijous- al 21 -dimarts-). Això ha estat degut a un imprevist de darrera hora. Preguem disculpes.