Corpinnat, nascut al cor del Penedès

Corpinnat 0 347x179 A càrrec d'un dels reputats elaboradors d'aquesta nova marca col·lectiva.

Corpinnat és una marca col·lectiva de la Unió Europea, integradora i oberta, que neix amb la voluntat de distingir els grans vins escumosos elaborats al cor del Penedès, a partir de raïm 100% ecològic collit a mà i vinificat íntegrament a la propietat.

Corpinnat 1 550x367

Aquests són els seus compromisos:

- amb l'origen... bressol de grans vins escumosos.

- amb la sostenibilitat i el medi ambient... collita manual 100%
  ecològica.

- amb el procés d'elaboració... 100% de la vinificació a la
  propietat.

- amb la qualitat... llargues criances.

- amb el viticultor... cadena de valor de la vinya al celler.

- amb la innovació, el rigor i la autoexigència... un reglament
  d'ús dels més exigents.

Inicialment es va crear pels següents elaboradors (ordre alfabètic):  Gramona, Llopart, Nadal, Recaredo, Sabaté i Coca i Torelló. En el moment de redactar aquest article s'hi han afegit Can Feixes, Júlia Bernet i Mas Candí.

Ens parlaran de la delimitació geogràfica del territori (amb criteris històrics i geològics), de la viticultura, de la vinificació i de les seves expectatives de futur.

Tancarem les nostres XXI JORNADES SOBRE TEMES DE GASTRONOMIA I HOSTALERIA, en l'any del Cinquantenari de la fundació del Club (7/03/1969), celebrant-ho amb una estiuenca copeta de Corpinnat al pati. Hi sou convidats!

I serà la darrera oportunitat per aconseguir el premi d'un àpat per a dues persones en el contrastat Restaurant La Gavina, ubicat des de fa vint-i-cinc anys al Palau de Mar.

Ja fa uns quants anys que veníem cloent el curs amb la participació d'alguna de les Denominacions d'Origen vinícoles catalanes. L'any del Cinquantenari calia que fos especial... i ho hem aconseguit!

Lloc:     Sala d'Actes del Centre Cívic CASA GOLFERICHS
            Gran Via de les Corts Catalanes, 491 (xamfrà c/ Viladomat)

Data:    dimarts, 11 de Juny de 2019

Hora:    18:30 hores

ENTRADA LLIURE. Aforament limitat. Cal recollir l'entrada 15 minuts abans de l'inici de la conferència. Recollida per ordre d'arribada.