Escofet Oliver, fet en família

Escofet Oliver 0 347x347 A càrrec d'EDUARD ESCOFET, carnisser i xarcuter.

Escofet Oliver 1 550x367

NOTA:  Acte realitzat, pendent de ressenya.

L'any 1961 el nostre ponent obria la seva primera carnisseria al carrer de Villarroel.

Ara com ara Escofet Oliver és present en els Mercats del Ninot i de Sant Antoni, a més de set botigues escampades per diversos barris de Barcelona (i la gens menystenible venda per internet).

És una empresa de caire totalment familiar, el dia a dia de la qual gestionen el matrimoni ESCOFET ‒ OLIVER i els seus cinc fills.

Escofet Oliver
és elaborador artesà d'embotits i altres manufactures càrnies, alhora que comerciant minorista d'una àmplia gama de productes, amb la qualitat com a denominador comú. Darrerament també han entrat amb força encert en el terreny dels plats cuinats.

Escofet Oliver 2 300x427

I si el curs passat vàrem tenir el goig de comptar el mes de Febrer amb els Masclans parlant del bacallà (ressenya a Els que tallen el bacallà:  sis generacions de la família Masclans), enguany aprofitarem que el calendari litúrgic posposa la Quaresma al mes de Març per donar un cop d'ull a l'altre cara de la moneda, els productes carnis, amb especial afecte per la nostrada botifarra d'ou tan lligada als records infantils (qui no ha celebrat el “dia de la truita”?) de l'època en què el Carnaval el teníem prohibit.

Recordar-vos que, amb motiu de la commemoració del cinquantenari de la fundació del Club (7/03/1969), en totes les xerrades gastronòmiques emmarcades en les nostres XXI JORNADES SOBRE TEMES DE GASTRONOMIA I HOSTALERIA s'obsequiarà a tots i cada un dels assistents amb producte relacionat amb la temàtica exposada. En aquesta ocasió serà embotit de la casa Escofet Oliver envasat al buit.

I tampoc oblideu que tornarem a sortejar entre els presents un àpat per a dues persones en el contrastat Restaurant La Gavina, ubicat des de fa vint-i-cinc anys al Palau de Mar.

Teniu una cita a Golferichs amb l'alimentació de qualitat i el comerç de proximitat. No hi falteu!

Lloc:     Sala d'Actes del Centre Cívic CASA GOLFERICHS
            Gran Via de les Corts Catalanes, 491 (xamfrà c/ Viladomat)

Data:    dimarts, 12 de Febrer de 2019

Hora:    18:30 hores

ENTRADA LLIURE. Aforament limitat. Cal recollir l'entrada 15 minuts abans de l'inici de la conferència. Recollida per ordre d'arribada.