De Gallina Blanca a GBFoods: companyia internacional amb esperit local

Gallina Blanca 0 347x154 A càrrec de JOSEP ARCAS, economista, directiu de GBFoods.

Des que l'any 1937 en LLUÍS CARULLA va fundar Gallina Blanca (en un principi Gallina d'Or) fins que el 2015 la nova identitat corporativa del grup esdevé GBFoods, van succeir-se una sèrie de fites significatives; no només a nivell empresarial, sinó que moltes d'elles ja formen part de la nostra memòria personal i familiar:  creació de la marca Star (1948), llançament d'Avecrem (1950), de les sopes deshidratades (1957) o del brou líquid (2000).

Actualment GBFoods arriba al mercat exterior en més de 70 països de quatre continents... i sempre mantenint l'oficina central a casa nostra (ara mateix a la moderna Plaça Europa de l'Hospitalet de Llobregat).

Gallina Blanca 1 550x309Gallina Blanca 2 550x309

14 01 2014 11 550x309

Ens en parlarà l'amic JOSEP ARCAS, contrastat ponent que ja hem tingut el plaer d'escoltar arran de Les marques blanques: la seva repercussió a la compra diària (9/03/2010) o Control responsable del pes (14/01/2014), aprofitant-nos sempre de les seves successives etapes professionals. No podia ser menys en aquest curs del cinquantenari!

Ja que les nostres XXI JORNADES SOBRE TEMES DE GASTRONOMIA I HOSTALERIA ens duran fins a la data del cinquantenari de la fundació del Club (7/03/1969), volem commemorar-ho com cal, al llarg de tot el curs. Per això hem volgut mantenir al màxim la qualitat dels ponents i, a més, s'obsequiarà a tots els assistents amb producte d'aquesta acreditada companyia.

I ‒és clar!‒ mantindrem l'encoratjadora pràctica de sortejar entre els presents un àpat per a dues persones en el contrastat Restaurant La Gavina, ubicat des de fa vint-i-cinc anys al Palau de Mar.

Us esperem en aquesta sessió especial d'un any especial. Amb nosaltres, a Golferichs, escoltareu coses de profit, rebreu un detall... i qui sap si us n'anireu amb un premi que fa goig. Volem celebrar plegats el cinquantenari del Club!

Lloc:     Sala d'Actes del Centre Cívic CASA GOLFERICHS
            Gran Via de les Corts Catalanes, 491 (xamfrà c/ Viladomat)

Data:    dimarts, 22 de Gener de 2019

Hora:    18:30 hores

ENTRADA LLIURE. Aforament limitat. Cal recollir l'entrada 15 minuts abans de l'inici de la conferència. Recollida per ordre d'arribada.