Trobada de socis

Trobada de socis 03 347x260 Amb el rerefons del Cinquantenari.

Un curs tan singular com aquest de 2018-19 ‒quan estem commemorant el Cinquantenari del Club‒ mereixia un acte tan especial com fou la Trobada de Socis que s'esdevingué la passada Diada de Santa Llúcia en el cèntric i acollidor local de La Valenciana.

Trobada de socis 01 550x412

Una trentena llarga d'amics ens reunírem a mig matí. És d'agrair la confiança dipositada en la Junta Directiva, ja que la convocatòria no especificava cap detall. No sabien què anava a succeir.

D'entrada, aquells que encara no el tenien, varen rebre de grat el seu nou carnet de soci (amb la pertinent numeració actualitzada, d'excel·lent qualitat estètica i satisfactòria realització tècnica). Tanmateix es repartí una bona quantitat dels articles promocionals encarregats amb motiu del nostre aniversari (bosses de tela, blocs de notes, punters pel mòbil, clauers), tot plegat amb la nostra insígnia en lloc ben visible.

Ben distribuïts entre les diverses taules, les converses eren prou animades, no debades ens trobàvem a les portes de les Festes de Nadal, època propícia pel retrobament d'amistats. Ja albiraven la pila de sobres nominatius amb la programació del proper trimestre en el seu interior... altrament no s'entregaven (i això tenia un perquè).

S'inicià l'acte amb una salutació per part del Secretari, que recordà que la data fundacional del Club (7 de Març) ja és a tocar. Tot d'una passà la paraula al President, el qual ‒seguint el fil‒ incidí en la voluntat de celebració i en l'afany que sigui el soci el principal protagonista.

Primer impacte:  pel Sopar de les Senyores (previst per la Diada de Santa Àgata ‒és a dir:  el 5 de Febrer‒ a l'Hotel Rivoli Rambla) totes les sòcies estan convidades. En aquest punt hem de fer notar que dues terceres parts dels nostres associats són dones (proporció que també es donà en aquest acte). La joiosa sorpresa fou notable. Aquí teniu la informació completa.

I faltava la grossa:  el mateix 7 de Març (dijous) durem a terme el Sopar del Cinquantenari a l'Hotel Avenida Palace i tots els socis (aquí sí, dones i homes) estem convidats. Un esclat d'entusiasme es produí de manera espontània. Més detalls:  les menges aniran maridades amb vins i caves de Gramona* i gaudirem d'un pastís** elaborat en exclusiva per a nosaltres per la Pastisseria Escribà. Podeu mirar l'article que hem publicat. L'embadaliment augmentava geomètricament.

Trobada de socis 05 360x270Trobada de socis 06 360x270Trobada de socis 07 360x270

Trobada de socis 09 550x412

Llavors sí, llavors havia arribat el moment que cadascú rebés el seu sobre. En obrir-lo encara s'hi trobaren una altra cortesia:  cartes personalitzades ‒i signades individualment pel President‒ (dues en el cas de les dones i una pels homes) en les quals se'ls convida als respectius sopars, amb indicació dels menús previstos i altres ítems d'interès (com ara els preus pels no convidats o diverses opcions per arribar als hotels).

Finalment es serviren uns gustosos entrepans de pernil i de formatge, amb beguda a discreció i rematat amb un assortiment d'exquisides pastes dolces (especialitat de la casa). El cost de tot plegat també estava pressupostat dins dels actes de commemoració del Cinquantenari.

La satisfacció per l'estona viscuda i per les expectatives generades era evident en els rostres dels presents. El mateix podem dir del sentiment ufanós dels organitzadors, quan les coses surten com es pretenia que sortissin. Seguim!

*  L'autor dels maridatges és el propi JAUME GRAMONA, consoci nostre des del 2001 i Gourmet Barceloní nomenat pel Club l'any 2010.

** El “pastís del Club” fou creat per CHRISTIAN ESCRIBÀ quan va ser nomenat Gourmet
Barceloní de l'Any 2013.