Presentació de la Ruta del Xató 2010/2011

Ruta del Xató 07 347x260

El CLUB, present en aquesta nova edició.

Ruta del Xató 09 825x1100

Un any més, el CLUB ha estat convidat a l'acte de presentació de la Ruta del Xató.

Si bé era un acte en principi només previst pels mitjans de comunicació, la nostra presència (en un nombre aproximat de 15 persones, entre socis i simpatitzants) li va donar el caliu adient per a l'ocasió.

L'escenari habitual dels últims anys va haver-se de substituir aquesta vegada pel Centre Cívic Casa Elizalde per qüestions d'agenda de l'ambaixadora d'enguany:
CARME RUSCALLEDA, la reputada cuinera.

Els parlaments, com sempre breus i ponderats, culminaren amb l'obligat brindis.

A continuació, l'ORIOL LLAVINA (l'ambaixador sortint, que tots recordàrem per la seva xerrada del proppassat mes de Gener a la nostra seu de Golferichs) traspassà les “credencials” en forma de morter a la seva successora. Tot plegat va resultar un acte d'allò més simpàtic.

En acabat sortírem al pati (en una diada de clima amable, migdia d'un 18 de Novembre) per tastar les diferents especialitats de xató que ens tenien preparades. En aquest punt volem fer esment especial del nostre consoci, en JOSEP Ma. SÁNCHEZ CAPELLADES, mestre xatonaire de Vilanova i la Geltrú i personalitat destacada entre els promotors de la Ruta del Xató.

Ruta del Xató 11 550x412Ruta del Xató 10 550x412Ruta del Xató 12 550x412

Mentre anàvem gaudint d'aquesta menja exquisida, acompanyada de vins del Penedès, poguérem compartir l'estona amb una accessible CARME RUSCALLEDA, cosa que es va aprofitar per part d'alguns membres de la Junta per proposar-li d'anar algun dia a dinar al seu restaurant de Sant Pol de Mar. D'aquest tema ja n'informarem quan ho hagem pogut concretar.

Ja no ens queda res més a dir que recomanar-vos d'anar a degustar una xatonada (i moltes més coses) per les poblacions adherides.

A la pàgina web hi trobareu un munt de suggeridores propostes, és aquesta:    www.rutadelxato.com