El llibre gastronòmic

Llibre gastronòmic 347x251

A càrrec de membres destacats de la Junta Directiva del CLUB.

Tot i que era prevista a càrrec d’ADA PARELLADA, reconeguda restauradora de llarga tradició familiar, va haver de ser coberta la seva absència d’última hora pels membres destacats del CLUB.

Va començar el nostre President, en JOAN ROVIRA, llegint-nos certs articles trobats a “La Vanguardia”, els quals vàrem motivar l’elecció de la conferenciant, tots ells referits a prestigiosos escriptors (de casa nostra i internacionals) que s’han fet ressò d’una o altra manera de la gastronomia en la seva producció literària.

22 04 2008 1 1100x737

Tot seguit en SANTIAGO IMBERNÓN, President d'Honor del CLUB, ens va desvetllar la seva passió pels llibres de gastronomia, farcint el seu discurs d’anècdotes personals i literàries. Com afegitó va compartir amb tots nosaltres algun secret culinari i, fins i tot i a petició d’una assistent, una saborosa recepta de peix.

També va aprofitar l’avinentesa en MANUEL CARDEÑOSA, actiu vocal de la Junta Directiva, per avançar-nos i concretar alguns aspectes de la propera sortida cultural per la ciutat de Barcelona, que inclourà les visites guiades al Liceu i al Palau de la Música (en l’any del seu centenari).

Així doncs, l’inicial contratemps el vàrem convertir en una oportunitat per aprendre i compartir coses de profit una vegada més.