Orxatada 2013

Orxatada 2013 01 347x260

Festa Major de l'Esquerra de l'Eixample 2013.

La crònica de la nostra participació en la Festa Major de l'Esquerra de l'Eixample 2013 no pot ser gaire original (vegeu la ressenya de l'any passat), donat que moltes de les circumstàncies es varen repetir.

Per començar, el temps:  ni l'excessiva calor de principis de setmana ni l'inestabilitat de la vigília; vàrem gaudir d'una agradable temperatura acompanyada d'un “Solet” gens molest.

A l'igual que l'any passat, un bon nombre de companys del Club anaven arribant a lloc i, mentre uns muntaven la paradeta, d'altres s'atansaven al magatzem de La Valenciana per recollir la comanda.

Orxatada 2013 02 550x733

Arribada l'hora tot era a punt...

En una taula, rere el rètol corporatiu del Club, es cobrava i s'entregaven els tiquets.

Al costat es lliuraven els fartons ben embolcallats en un tovallonet de paper.

A la segona taula un eficient equip s'encarregava d'anar despatxant l'orxata.

I això que l'afluència de públic va ser abundant i constant, però la cua mai va arribar a ser desproporcionada ni a anar lenta. Va ser un públic amable i dialogant, gent del barri, moltes famílies amb nens petits... un goig.

Fem aquí un punt i a part per referir una anècdota que ens va emocionar. D'entre aquest públic que acabem de lloar, s'ens varen presentar unes persones que resultaren ser parents d'un dels trenta socis fundadors del Club, el senyor CÉSAR DE LEYVA (d.e.p.). Amb ells vàrem tenir una agradable conversa en torn d'aquells temps passats i de les persones de coneixença comuna. Els convidàrem a donar un cop d'ull a la nostra pàgina web, on es poden trobar algunes d'aquelles velles històries (amb fotografies incloses), a la vegada que els encoratjàvem a participar de les activitats que anem fent en la actualitat.

Tanmateix tinguérem el plaer de rebre la visita d'alguns representants municipals del Districte.

Tornant a l'orxatada, hem de ser justos i destacar que la qualitat del producte i el prestigi que té La Valenciana (la marca de la qual era ben visible en els vasos i d'altres estris) varen contribuir d'allò més a l'èxit de la jornada. De passada també direm que aquesta vegada sí que vàrem encertar en la quantitat prevista.

Orxatada 2013 03 1100x825

Acabarem fent una referència a la Cobla Maricel, que vàrem tenir el goig d'anar escoltant tota l'estona. Un bon reguitzell de sardanes ben interpretades va animar molts dels presents a ballar-les. A nosaltres ens va servir d'immillorable ambientació. Gràcies.

Balanç positiu. Tot apunta a la continuïtat.