El CLUB a la Festa Major del Barri

F.M. 2012 internet 347x386

Cartell de la Festa Major de l'Esquerra de l'Eixample 2012.
Com ja us anunciàvem dies enrere, enguany el Club va ser convidat per primera vegada a col·laborar en la Festa Major de l'Esquerra de l'Eixample, que és el barri on tenim la nostra seu social.

La nostra participació prengué la forma d'una original orxatada popular, que fou possible gràcies a l'ajuda tècnica dels nostres amics de La Valenciana.

El resultat fou totalment reeixit, fins i tot aclaparador:  en poc més de mitja hora s'havien exhaurit els tiquets corresponents a 200 vasos d'orxata i a 100 fartons. Però anem a pams.

El dia es va presentar com una esplèndida mostra de l'estiuet de Sant Miquel, cosa que sens dubte havia d'afavorir la nostra proposta.

Orxatada 2012 6 550x412Orxatada 2012 8 550x733

A partir de quarts d'onze del matí del diumenge, dia 7 d'Octubre, un bon nombre de membres del Club es va anar reunint als Jardins de Montserrat (ubicats entre els carrers de Rosselló, Rocafort i Còrsega) per tal de tenir-ho tot a punt per quan fos l'hora anunciada al programa de la Festa Major.

Mentre uns anaven parant les taules, altres foren a buscar l'exquisida orxata ja encarregada (i els estris pertinents per a servir-la).

Una molt bona organització ens va permetre començar a vendre els dos tipus de tiquets i repartir l'orxata i els fartons quan les dotze del migdia ja eren a tocar.

L'animació festiva, que ja era prou gran, va esdevenir màxima quan arribaren de la seva passejada els gegants i els capgrossos de les colles local i convidades.

Enmig de tantes bones notícies, la dolenta va ser que moltes persones es varen quedar amb les ganes de gaudir dels excel·lents productes que brindàvem.

Pensàvem que havíem previst prou quantitat, però vàrem fer curt, molt curt. Coses de la inexperiència.

La satisfacció pel lluït debut es reflectia en els rostres dels companys.

Ara per ara, la idea és tornar-hi l'any vinent i augmentar les xifres tant d'orxata com de fartons, mantenint la mateixa proporció, que -aquesta sí- va resultar l'encertada.

Un episodi més en la nostra trajectòria, una altre fita de la qual ens podem sentir orgullosos.