Rústic Restaurant: perquè s'ho val!

Rustic logo antic 347x109

Una molt bona taula.

Pocs i ben avinguts (contradient la dita). Aquest és l'inici de la crònica d'una activitat preparada -com totes- amb molta il·lusió, però que des del començament semblava que haguéssim escollit per fer-la el dimarts següent (13):  qui va proposar-la era de viatge tota la setmana, d'altres també eren fora aquell dia, casualment més d'un (i de dos, i de tres...) tenien afers mèdics, no faltaren tampoc els compromisos familiars (néts) i així podríem seguir ampliant encara més el ventall de causes per justificar les múltiples absències.

Rústic Restaurant 06 550x412Rústic Restaurant 07 550x412

Fet i debatut, la dotzena de companys que enfilarem cap El Prat de Llobregat amb l'autobús (còmode i ràpid, s'ha de dir) poguérem gaudir de l'hospitalitat i de la qualitat de les menges preparades per l'amic VIRGILIO, que continua lluitant per fer-se un nom en aquest món tan competitiu dels caps de cuina.

Aquesta va estar la proposta que ens va presentar:

Primers plats

- Amanida de fruits de mar amb vinagreta de préssec

- Paella marinera

- Escudella

- Espàrrecs a la planxa amb salsa romesco

Segons plats

- Botifarra amb patata al caliu i salsa chimichurri

- Fricandó de vedella amb bolets

- Bacallà a la catalana

- Poupietes de panga farcides de verdures, cranc i salsa de mostassa verda

Postres

- Tiramisú

- Carpaccio de meló

- Pijama

- Gelat de xocolata i vainilla

Vins i aigües

Cava   →  a destacar que vàrem ser convidats per la casa

Cafès i infusions

Certament aquesta tercera visita no ens ha decebut gens ni mica, per la qual cosa és de justícia que us encoratgem a desplaçar-vos fins aquesta població veïna de Barcelona. El Rústic Restaurant (de la mà d'en VIRGILIO CONTERO) s'ho val. De veritat.

Deixem publicat a sota l'article on es convocava aquesta activitat, per la validesa de tot el que s'hi diu.

◊            ◊            ◊

Dessalinitzadora 20 550x412Damm 48 550x412

La primera vegada fou una troballa. Va ser el 14 de Juliol de 2010, desprès d'haver visitat la dessalinitzadora i la depuradora de El Prat de Llobregat (vegeu la crònica).

Tant ens va agradar que mesos després, el 16 de Novembre, vàrem aprofitar la visita a la fàbrica Damm per tornar-hi (aquest és l'article). Èxit reeditat.

Des de llavors l'amic VIRGILIO CONTERO ha col·laborat amb el Club regalant-nos un menú per a dues persones per la tómbola de l'acte d'investidura del Gourmet Barceloní.

I per acabar-ho d'adobar, sempre tindrà una atenció especial per qualsevol soci que s'hi vulgui atansar (aquí teniu tots els detalls).

En aquesta ocasió no ens hem volgut buscar cap excusa:  hi anirem a dinar perquè s'ho val!

Estem segurs que els qui vareu tenir l'oportunitat de ser-hi en aquelles ocasions hi voldreu tornar. Pels demés no podem fer altra cosa que recomanar-los-hi, que no s'ho deixin perdre.

Rustic El Prat Desgustal 550x733

Som-hi doncs amb els detalls:

- Ens trobarem a les 13 hores del dijous, 8 de Novembre

de 2012.

- Punt de trobada:  l'origen de la línia d'autobús 165, a
  l'Avinguda Paral·lel (entre Pl. Espanya i c/ Lleida, davant
  de les columnes de la Fira).

- Hi anirem en autobús:  línia 165 (Prat-Exprés), semi-directe,
  20 minuts de trajecte.

Baixarem a la parada Av. Verge de Montserrat - Enric Morera,
  de El Prat de Llobregat.

- Preu:  15 euros (desplaçament no inclòs), que s'hauran
  d'ingressar com a dia límit el dilluns anterior, dia 5 de
  Novembre, en el compte que el Club manté a “la Caixa”, núm.
  2100-3203-27-2200496182, fent constar el vostre nom.

- Es tracta de cuina de mercat. El menú es confecciona per
  temporada. Tan aviat el coneixem us el farem saber.

Rustic Restaurant és, a més, integrant de la nova xarxa El Prat Degusta'l, creada per restaurants compromesos amb la qualitat i amb la promoció dels dos principals productes gastronòmics locals:  el pollastre pota blava i la carxofa Prat.

Aquesta vegada sí que cal insistir en que vingueu acompanyats d'amics o familiars:  us ho agrairan, de veritat!