Missa de Difunts 2012

Missa 2012 347x463

MISSA en record de tots els socis i simpatitzants.

Un any més hem tornat a commemorar la Missa de Difunts a la Parròquia de Corpus Christi on el seu Rector, Mossèn Jesús Sanz, Vicari Episcopal de Barcelona, ens té un afecte especial.

I un any més, a banda d'evocar tots aquells socis i simpatitzants del Club que ens han precedit en el temps, hem hagut de lamentar noves absències:

-Na MERCEDES LOZANO DUASO, sòcia des de feia molts anys, que ens va deixar el 23 de Gener. La seva germana, la benvolguda BEA, és membre de l'actual Junta Directiva.

- Na MARIA TERESA MIRÓ RAMALLO, persona molt estimada per molts dels nostres consocis i consòcies que gaudien de la seva amistat i que s'havia incorporat darrerament amb moltes ganes a les nostres activitats, traspassada el 27 d'Abril.

Acompanyant a la BEA i a les amistats de la MAITE MIRÓ ens hem aplegat un bon nombre de membres del Club, tot i que la pluja també s'ha fet present a l'hora d'atansar-nos-hi.

Volem ressenyar unes paraules que ens va adreçar el mossèn, tot dient que això que fem cada any és un acte d'humanitat del qual ens podríem sentir ben orgullosos... si no fos perquè l'orgull està considerat com a pecat.

Com ja coneixeu, aquest és un acte institucional amb el qual ens donem les forces necessàries per persistir en el dia a dia del Club. Gràcies a tots, tant als assistentes en persona com a aquells que ens han fet arribar la seva adhesió.

- Na MERCEDES LOZANO DUASO, sòcia des de feia molts anys, que ens va deixar el 23 de Gener. La seva germana, la benvolguda BEA, és membre de l'actual Junta Directiva.

Acompanyant la BEA i a les amistats de la MAITE MIRÓ ens hem aplegat un bon nombre de membres del Club, tot i que la pluja també s'ha fet present a l'hora d'atansar-nos-hi.