Andorra (allotjaments)

Andorra 0 bandera 347x195  Hotel i apartaments turístics amb avantatges pels socis.

Andorra és el país dels Pirineus, com diu la seva campanya publicitària. El Principat d'Andorra és ‒de moment‒ l'únic estat que té el català com a llengua oficial. És un país, un estat, un territori en definitiva, amb forts lligams històrics, socials i econòmics amb Catalunya.

Però aquest article no va d'història ni de geografia (tot això ho podreu trobar fàcilment a la Viquipèdia), aquest article vol facilitar-vos practicar turisme per aquells bonics paratges. Hom pot voler visitar Andorra per molts motius:  la natura ‒és clar!‒, l'esport ‒l'esquí, sobretot, però no només‒, l'art romànic ‒tantes esglésies! (i museus)‒, les compres ‒un clàssic‒, el relax ‒coneixeu Caldea?‒, la gastronomia... cadascú pot descobrir una de les múltiples facetes d'Andorra segons els seus propis gustos.

El que és segur és que tothom necessitarà on hostatjar-se, quelcom indispensable si volem gaudir-ne amb tranquil·litat. I ara des del Club us fem arribar dues propostes, dues bones propostes entre les quals podeu escollir la que millor s'adapti al vostre criteri.

HOTEL DIPLOMÀTIC

Av. de Tarragona, s/n

Tel.  00376 802 780

web:  diplomatichotel.com

Andorra 1 hotel 550x340

L'Hotel Diplomàtic és un hotel modern, agradable i còmode, la principal prioritat del qual és l'atenció al client, volen que ens trobem com a casa!

La seva situació és immillorable (al bell mig del centre comercial i de negocis andorrà), cosa que el fa ideal per anar de compres i relaxar-se (a 10 minuts a peu de Caldea). D'altra banda estan molt ben comunicats amb les estacions d'esquí i els principals atractius naturals i culturals del Principat.

Disposa de restaurant, cafeteria, piscina, spa i altres serveis com ara aparcament propi i connexió gratuïta a wi-fi.

Ens ofereix un descompte del 5% per a socis i familiars.

NOCHES EN ANDORRA

Carretera General, 2   ‒Edifici Fontargent‒.   SOLDEU

Tel.  00376 358 100

web:  nochesenandorra.com

Apartaments turístics a Andorra la Vella (compres, relax), Soldeu, El Tarter (esquí) i la Vall d'Incles (natura i muntanya).

Els apartaments de Noches en Andorra estan preparats i equipats per tal de poder passar unes magnífiques vacances o escapades de cap de setmana durant tot l'any.

Són apartaments de diferents capacitats i estructures, de 2 a 6 places; alguns són dúplex i d'altres d'una sola planta. Tots ells completament equipats:  cuina amb utensilis per cuinar, vaixella, tovalloles i roba de llit. Wi-fi gratuït a tots els apartaments.

Ens ofereixen un descompte del 5% per a socis i familiars.

Andorra 2 apartaments 215x138Andorra 3 apartaments 215x138Andorra 4 apartaments 215x138Andorra 5 apartaments 215x138Andorra 6 apartaments 215x138

En ambdós casos les reserves cal fer-les directament mitjançant les seves respectives pàgines web. Això sí, prèviament haureu de contactar amb el Club a fi que us facilitem el corresponent codi promocional.

Tant de bo sigueu molts els que us en beneficieu d'aquestes noves oportunitats, senyal de bona salut... institucional i personal.