BarcelonaVinos

BarcelonaVinos 0 347x95

Nou pas endavant del Club. I aquest no és pas petit. Cal que l'aprofiteu!

Es tracta de l'acord a què hem arribat amb BarcelonaVinos pel qual tant el Club a nivell institucional com tots els seus socis i simpatitzants a nivell personal gaudirem d'un descompte del 7% en les nostres compres de vins, caves i altres productes que conformen la seva àmplia oferta.

B A R C E L O N A v i n o s . c o m

A la seva pàgina web trobarem unes 1.200 referències entre vins, caves, champagnes, aigües, olis, vinagres, alimentació, copes Riedel i lots d'obsequis.

Les comandes poden ser fetes a través de la seva web i també per telèfon (93 284 39 38), sempre amb total garantia. A més, en CARLES CERVERA -el seu titular-, se'ns brinda per qualsevol consulta en el seu telèfon mòbil (609 727 924).

Pel que fa al procediment podem assegurar que és molt senzill i intuïtiu:
- Accedirem a la zona d'usuaris.
- Ens registrarem. És molt pràctic, perquè això només cal fer-ho la primera vegada, després ja se'ns reconeix cada volta que hi tornem.
- Llavors anem a “Mi cuenta”, entrem a “Añadir código empresa” i afegim el nostre codi:  6kx11.
- El sistema ho reconeixerà i ja es pot començar a omplir la cistella.

Les formes de pagament són totes d'absoluta seguretat:
- Per targeta bancària (de crèdit o de dèbit), amb sistema homologat de comerç segur que evita qualsevol filtració fraudulenta.
- Contra reemborsament, tot i que així tindríem un cost sobrevingut de 5 euros o del 5% en compres superiors a 100 euros.
- Per transferència bancària, on ens indiquen el seu número de compte. En aquest cas la comanda no serà confirmada en tant la transferència no hagi estat rebuda per BarcelonaVinos.

Respecte al transport s'explica tot abastament en l'apartat corresponent de la web, però el que ens interessa a la majoria és que serà gratuït per a tota la península si la comanda és superior a 59 euros.

Acabat el procés rebreu tot seguit un correu electrònic de confirmació amb totes les dades de la vostra comanda. Per qualsevol incidència no dubteu a trucar-los, sempre estan amatents; tant és així que, en cas d'observar per la seva banda alguna cosa poc normal, seran ells qui ens telefonin per aclarir-ho.

I no cal dir que des del Club també vetllarem per tal que tot funcioni a satisfacció.

Com us dèiem al començament, aquest acord ens complau d'allò més i a la vegada ens possibilita de cobrir una mancança que teníem. Ara és la vostra hora, ara sou vosaltres qui ho heu d'aprofitar i així tot plegat tindrà sentit.

Salut!

Podeu fer servir el codi del Club:  6kx11.

BarcelonaVinos 1 1000x370

Les formes de pagament són totes d'absoluta seguretat:

Respecte al transport s'explica tot abastament en l'apartat corresponent de la web, però el que ens interessa a la majoria és que serà gratuït per a tota la península si la comanda és superior a 120 euros.

Salut!