Tasts de vins

Celler de Gelida 0 347x141  Cursos de tast de vins.

Fruit de la fluida relació entre el Celler de Gelida i el Club de la Bona Taula, hem arribat a un acord de col·laboració. Es tracta que el Celler de Gelida ofereix un descompte del 25% als socis del Club de la Bona Taula en tots aquells cursos i tasts de vins (i d'altres) que sovint organitza.

Cal pre-reserva.

En cas d'anul·lació de la reserva es retornarà l'import del tast si s'avisa amb una antelació mínima de cinc dies respecte a la data d'inici.

Les places són limitades.

Els cursos es celebren a la Sala de Tast del Celler de Gelida:  c/ Vallespir,88.

Metro:  Plaça Centre (Línia 3) o Sants Estació (Línies 3 i 5).

Bus:     54 - 109 - H10.

Celler de Gelida tast 1100x619

I el fet diferencial:  dirigit per MERITXELL FALGUERAS.

Contacte:   telèfon  93 339 26 41

www.cellerdegelida.net

...o través del Club

No ho dubteu i aprofiteu aquesta oportunitat!