Torres

Torres 0 347x171 Jornada d'enoturisme al cor del Penedès.

El Club té una bona i antiga relació amb la Família Torres:  visites al seu celler (a l'arxiu tenim guardat ‒com si fos un incunable‒ el record documental i fotogràfic d'una visita, amb dinar a les pròpies instal·lacions inclòs, de l'any 1974), conferències... El senyor MIQUEL TORRES CARBÓ fou el nostre Gourmet Barceloní de l'Any 1981 i el seu fill, MIQUEL AGUSTÍ TORRES RIERA ‒actual President i Conseller Delegat de Bodegas Torres‒ el succeí l'any 1997.

Torres 1 550x367

La qüestió és que ja ha passat massa temps des que vàrem tenir aquests grats encontres, si la “memòria arxivística” no falla ens hem de remuntar al mes de Maig de l'any 2002, en les IV Jornades sobre temes de Gastronomia i Hostaleria. I hem pensat a actualitzar-nos precisament en aquest curs del cinquantenari.

Ens atansarem als cellers Torres, situats al cor del Penedès, voltats de vinyes i naturalesa, un espai ideal per gaudir de tot tipus d'activitats englobades en això que hom anomena enoturisme:  degustacions de vi, maridatges diversos, visites exclusives o passejos per les seves finques més emblemàtiques.

Torres 2 550x412

D'entre la seva variada i atractiva oferta, ens hem decidit per una proposta denominada Maridatge de 4 vins i 4 pernils ibèrics (combinant sabors), que inclou:

- visita a la vinya Mas La Plana

- visita al Celler Waltraud

- maridatge de 4 vins i 4 tipus de pernil ibèric
  (tant els vins com els pernils seran de diferents
  denominacions d'origen, una combinació de sabors única
  a la que es rendeixen els paladars més audaços)

- guia expert / sommelier durant tota la visita

Un regal pels sentits. No direu que no fa patxoca!

I per dinar, quan parlem del Penedès, ja tenim el nostre restaurant de referència:  Masia La Torre del Gall, a Sant Cugat Sesgarrigues, descobert per nosaltres l'any passat (quan la visita a Pinord de tan bon record).

Pinord 105 550x412

La qualitat de les menges i el seu acurat servei ens posen fàcil l'elecció.

Aquest és el menú (de tres plats) que ens ofereixen:

- crema de marisc

- caneló de vedella amb salsa trufada

- suquet de lluç i sèpia amb patatones i cloïsses al fonoll

- pastís a escollir

- vins de Pinord i cava

- aigües minerals i refrescs

- cafès i infusions, licors

Ja veieu que no ens estem de res. Serà una jornada que omplirà de significat la nostra voluntat d'oferir-vos un curs de commemoració. L'inscripció ja és oberta. No és previsible que hi hagi problemes de places, però no ho deixeu pel final. Us ho agraireu.

9:00 h.   Sortida de l'autocar de la cruïlla de Sepúlveda-Casanova.

11:00 h.   Visita a les instal·lacions de Torres a Pacs del Penedès,
               més maridatge de 4 vins i 4 tipus de pernil ibèric.

14:00 h.   Dinar al restaurant Masia La Torre del Gall.*

INSCRIPCIÓ

El preu, tot inclòs, és de 80 euros per a soci, 82 euros per a cònjuge i 85 euros per a no soci.

L'import s’haurà d’ingressar com a més tard el dimecres, 31 d'Octubre, a qualsevol oficina de “la Caixa”, a favor del Club de la Bona Taula, número ES95 2100 3203 2722 0049 6182. Feu constar el vostre nom.

Els socis tenen un període preferent d'inscripció fins el 15 d'Octubre.

L'ordre d'inscripció determinarà el seient a l'autocar.

Un dels socis assistents serà premiat amb el reemborsament de l'import de la seva inscripció.

* Telèfon (per qualsevol incidència):  93 892 29 29.