Casa Darío

Casa Darío logotip 347x221 Cicle de dinars:  restaurants barcelonins.

Casa Darío 50 550x550

Iniciem el tercer any del nostre cicle de dinars a Restaurants barcelonins a Casa Darío*. A Casa Darío tenim molts motius per anar-hi, el principal és la seva qualitat (s'hi menja molt bé!:  no debades el tenim recomanat a Restaurants).

Però ara a més ‒ves per on!‒ estem compartint la commemoració dels respectius cinquantenaris:  ells hi arribaran el proper mes de Desembre i nosaltres al Març següent. A Casa Darío ho porten celebrant tot aquest 2018 (any natural), mentre que nosaltres ho hem començat a festejar a l'Octubre (curs 2018-19).

Aquesta coincidència fa que haguem preparat plegats el Menú Cinquantenari:

- començarem amb plats per compartir:

· empanada gallega

· croquetes casolanes

· pebrots del Padrón

· lacón amb xoriço

- de plat principal podrem escollir entre:

· salmó a la papillota o

· costelletes de cabrit a la planxa amb guarnició o

· bacallà a la llauna o

· cua de brau al vi negre

- i per postres se'ns brindarà una selecció de rebosteria de la casa

- vi (blanc i negre), aigües

- cafè o infusions

Casa Darío 2015 14 550x412

A nivell de Club tenim dos precedents potser ja massa llunyans ‒Casa Darío: és de ben nascut ser ben agraït i Casa Darío: hi tornem (ja tocava!)‒ (una altra cosa són les reiterades visites individuals de membres de la nostra Entitat) i justament a la darrera ocasió ja avisàvem que no seria l'última vegada. Bé, ens costa temps, però ho acomplim.

Així doncs, aprofitarem l'avinentesa per tornar a la bona taula que ens ofereixen a Casa Darío. Serà el 24 d'Octubre, dimecres, a les 14 hores. El preu acordat és de 40 euros per a soci, 42 euros per a cònjuge i 45 euros per a no soci.

L'inscripció es tancarà el divendres anterior (dia 19) i es formalitzarà mitjançant l'ingrés a qualsevol oficina de CaixaBank, a favor del Club de la Bona Taula, compte número ES95 2100 3203 2722 0049 6182. Feu constar el vostre nom.

* C/ Consell de Cent, 256 (entre Aribau i Enric Granados).
   Telèfons (per qualsevol incidència):  93 453 31 35  ó  93 454 76 99.
   Metro:  Universitat (L1 i L2).
   Bus núms. 54 ‒ 63 ‒ 66 ‒ 67 ‒ V13.
   Aparcament:  Roma (c/ Consell de Cent, 264).