Sopar de les Senyores 2018

S.S. 2017 42 347x260

Homenatge anual a les nostres sòcies i simpatitzants.

Tanmateix com l'any passat, enguany tornarem a celebrar el Sopar de les Senyores l'endemà de Santa Àgata.

Hotel Rivoli Rambla 1 550x367

Serà en aquesta nova edició d'una fita recuperada l'any 2010 quan ‒finalment‒ hem escoltat les recomanacions d'algunes de les nostres sòcies més entenimentades i ens citarem als salons de l'hotel Rivoli Rambla*.

Si bé l'experiència de l'any passat a l'Hotel Majestic ‒amb menú elaborat pel xef (estrellat) Nandu Jubany‒ va resultar plaent, hem decidit aquest nou emplaçament amb la gens amagada intenció d'aconseguir el màxim d'assistència. Creiem que aquesta mena de celebracions llueix millor si ens apleguem una bona colla.

L'hotel Rivoli Rambla pot presumir d'una ubicació d'allò més cèntrica. I darrerament ha potenciat l'aspecte de restauració, amb el seu 128 Rambla Restaurant, un restaurant que ofereix una proposta gastronòmica ben cuidada a partir de la cuina mediterrània i de mercat.

L'entesa amb el seu responsable fou ràpida i total (moltes gràcies José Antonio!), va copsar quin és el nostre tarannà i què és el que demanàvem.

Hotel Rivoli Rambla 2 550x367

Així doncs, ja podeu anar salivant amb el menú triat:

- copa de cava de benvinguda

- pica-pica a taula:

· pa de coca amb tomàquet

· pernil ibèric

· broqueta de gambes amb carxofes

· tempura de bacallà amb all-i-oli

· crema de llamàntol

· musclos al vapor

- melós de porc ibèric amb chutney de pinya i cremós de
  patates

- fruits vermells amb gelat de iogurt

- celler:  vi blanc de la D.O. Penedès, vi negre de la D.O.C. Rioja i cava brut

- cafès i infusions

Com veieu, un menú digne de les nostres expectatives i d'una qualitat ja contrastada.

I a les acaballes es procedirà a l'elecció per sorteig entre totes les presents (excepte les alcaldesses precedents) de l'alcaldessa 2018. La nomenada adquireix força atribucions dins l'estructura del Club, tot i que cal exercir-les... decisió que fins ara cap d'elles ha pres, sia dit de passada.

O sigui que quedeu convocats dimarts, dia 6 de Febrer de 2018, a les 21 hores, a l'hotel Rivoli Rambla*, on es durà a terme aquest tradicional sopar d'homenatge a les nostres sòcies i simpatitzants, les quals ‒com també és costum‒ rebran un detall per part del Club.

La inscripció es formalitzarà mitjançant l'ingrés de 30 euros (preu unificat per comensal) en el compte número ES95 2100 3203 2722 0049 6182, que el Club manté a CaixaBank. Feu constar el vostre nom. Per raons operatives, convindria confirmar-la fins el divendres anterior, 2 de Febrer, a tot estirar.

No en dubteu gens ni mica. Us assegurem una agradable vetllada entre amics.

* La Rambla, 128  (una mica més avall dels carrers Santa Anna i Canuda).
   Telèfon (per qualsevol incidència):   93 481 76 64.
   Metro:  Catalunya (L1, L3 i L6).
   Bus núms.  59 ‒ 91 ‒ V13 (i tots els que passen per Pl. Catalunya).
   Aparcaments:  Pl. Catalunya, 22 (Saba) i Pl. Bonsuccés, 7 (Nubu).