Missa de Difunts 2017

Missa 2017 347x286  Missa en record de tots els socis i simpatitzants.

Mantenim el nostre compromís de recordar i d'homenatjar tots els socis (amics) que ens han anat marcant el camí del Club i que ja no ens poden acompanyar en el dia a dia, si més no de manera palpable. Enguany ho farem amb un canvi d'escenari.

Arran de la visita programada per deu dies abans, va sorgir l'oportunitat de celebrar la nostra Missa de Difunts a la Basílica de la Mare de Déu de la Mercè. El seu rector consiliari, Mossèn JOAN MARTÍNEZ PORCELL es va mostrar molt ben disposat des del primer moment.

Malauradament, cada any que passa ens veiem obligats a incrementar la nòmina d'antecessors que passen a exercir el seu guiatge intangible. No ha estat diferent aquest darrer cicle, quan hem hagut de lamentar la pèrdua de...

- en MANUEL CARDEÑOSA GONZÁLEZ, membre destacat de l'anterior Junta Directiva i l'únic que quedava de nosaltres que encara era “de l'ofici” (com ella mateix deia, doncs havia estat maître del reputat Finisterre), la notícia de la mort del qual ens va sorprendre a tots el 27 de Desembre.
  Teniu més detalls en l'article que li vàrem dedicar per recordar-lo.

- na MARIA DOLORS BOADAS RIBAS, vídua d'en JOSEP LUIS MARUENDA, un dels socis més antics del Club i que l'havia precedit en set anys (Missa de Difunts 2010), el traspàs de la qual es produí el 10 de Febrer. Era la mestressa de la famosa cocteleria Boadas, que va obrir el seu pare l'any 1933.

- en JOAN COLLELL i XIRAU, conegut per tots amb el seu nom artístic de PERE TÀPIES, qui fou, a més de cantant i col·laborador a ràdio i televisió, un gran gastrònom (i escriptor de llibres gastronòmics) i com a tal nomenat pel Club com a Gourmet Barceloní l'any 2003. La seva mort va esdevenir el 22 d'Abril.

- en GASPAR ESPUÑA i BERGA, fundador i president d'Estudis d'Hostaleria i Turisme, fou el nostre Gourmet Barceloní de l'any 2000. Ens va deixar el 29 d'Abril.

Per tal de testimoniar el nostre condol als seus familiars i amics us convoquen a les 7 del vespre del dia 31 d'Octubre, dimarts, en aquest espai tan nostrat com és la Basílica de La Mercè.*

*  Pl. de la Mercè, 1.
    Metro:  Drassanes (L3)  o  Jaume I o Barceloneta (L4).
    Bus núms.  45 ‒ 59 ‒ 120 ‒ D20 ‒ H14 ‒ V13 ‒ V15 ‒ V17.
    Aparcaments:  Rodri (c/ Ample, 29), Catalina Graells Balaguer (c/ Ample, 1)
                          i Moll de la Fusta (Pg. Colom, 1).