Notícies Club

Donació per l'arxiu

Roser Font 1 347x260  Imatge del material que conforma el nou Fons Roser Font.

El matí del passat dia 11 d'Octubre de 2010 una delegació de la Junta Directiva va ser rebuda per la senyora ROSER FONT FARRÉS al seu domicili.

El motiu de la visita era avaluar el material que aquesta amable simpatitzant ha ofert al Club a fi d'incrementar el nostre arxiu de temes relacionats amb la gastronomia i l'hostaleria.

Es tracta d'un recull d'articles sobre restaurants, aliments, hàbits saludables i molt més; així com una munió de receptes aparegudes a diaris o revistes. Tot això degudament classificat en cinc arxivadors.

A més s'ha d'afegir un reguitzell de llibres, llibrets, catàlegs... tot, és clar, relacionat amb la mateixa temàtica.

Roser Font 2 1100x825

A la vista de la vàlua i perfecte estat de conservació del material en qüestió, i prèvia consulta i aprovació en sessió de Junta, el Club accepta i agraeix a la Sra. ROSER la seva donació.

De fet, com a mostra d'aquest agraïment, se li va fer entrega del carnet identificador com a Sòcia Col·laboradora.

El que ja podem anomenar com a Fons Roser Font estarà ben aviat a disposició de tot soci o simpatitzant que el vulgui consultar.

Cal dir que tot just en aquests moments estàvem reestructurant el nostre arxiu a l'espai que tenim cedit a Golferichs el Xalet.

Per consultes, comentaris o accés, contacteu amb nosaltres per qualsevol dels mitjans habituals.

Addenda:  Hem trigat gairebé quatre anys (3/10/2014) a poder concretar el servei de Biblioteca on integrar el Fons Roser Font. Podeu donar un cop d'ull aquí.