Record d'en MANUEL CARDEÑOSA

Cardeñosa 0 347x304  MANUEL CARDEÑOSA GONZÁLEZ (1939-2016), directiu del CLUB DE LA BONA TAULA.

Així com la nit segueix al dia, per morir només cal haver nascut. Això que és tan natural com indefugible sempre ens agafa sense estar preparats. I aquesta vegada ha estat per partida doble:  per una banda perquè estàvem en plena pausa nadalenca (27 de Desembre), per l'altra pel propi subjecte del traspàs... en MANUEL CARDEÑOSA.

En MANUEL CARDEÑOSA fou un home important pel Club durant molts anys (més de 35). Fet i fet ja feia temps que ens n'enorgullíem d'ell per ser l'únic que quedava de nosaltres que encara era “de l'ofici” (havia estat maître del reputat Finisterre).

Havent format part de les darreres Juntes Directives ‒on sovint aportava equilibri gràcies al seu seny i sentit de la ponderació‒, tenim ben presents les repetides escenes on la seva modèstia el va dur a defugir assumir la presidència del Club sota el pretext de la seva poca preparació i d'una escassa prestància, quan era ben bé tot el contrari en ambdós ítems. Encara ara, quan sortia el tema, molts continuàvem pensant que hagués estat un magnífic president.

Tot i que els darrers temps, a causa de la salut de la seva inseparable ENRIQUETA, va reduir la seva presència en actes i activitats (sense faltar mai a la Missa de Difunts ‒que enguany li serà dedicada, per cert‒, com ell mateix s'encarregava de remarcar), sempre estava ben disposat per ajudar-nos amb la seva experiència i els contactes que encara tenia en la professió, cosa que li agraïm.

Han estat molts anys de reservar dues places “pels CARDEÑOSA” en àpats i sortides, han estat molts moments feliços compartits amb el CARDEÑOSA (sempre feia anar el seu cognom) i l'ENRIQUETA, mai cap mala cara per la seva part, tots dos amb un tarannà immillorable... no caldria dir que els tindrem sempre presents.

Acompanyem en el dol els seus fills NEUS i JOSEP ‒als quals demanem públicament disculpes per no haver-nos assabentat quan ens varen avisar‒ i a la resta de familiars i amics, entre els quals ens hi comptem.

Cardeñosa 1 1100x637

MANUEL CARDEÑOSA i l'estimada ENRIQUETA, a taula en una de les celebracions del Gourmet Barceloní.