Col·laboració amb "Enginyers BCN"

Club EBCN 0 347x347

Col·legi d'Enginyers Industrials
de Barcelona.

El Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (el Col·legi) va inaugurar oficialment el 12 de Novembre de 2015, a la seva seu (c/ Consell de Cent, 365), el local destinat al nou Club EBCN.

El Club EBCN és un espai polivalent, un lloc de treball, un lloc de reunions, on es pot prendre un cafè o llegir el diari en un ambient distès i agradable. (Font:  revista Theknos núm. 198, Novembre ‒ Desembre 2015).

Club EBCN 1 550x367Club EBCN 2 550x367

I també és un espai d'oci, amb xerrades socials o activitats gastronòmiques. És aquí on hi participem nosaltres, el Club de la Bona Taula (el Club).

Una primera trobada tingué lloc el 18 de Gener (dilluns, un cop deixat enrere el període de vacances nadalenques). En aquest agradable encontre amb responsables del Col·legi es va fer patent la complementarietat de les nostres dinàmiques i vàrem adquirir el compromís de fer-los arribar les propostes que consideréssim més escaients, cosa que vàrem fer en un termini d'un parell de setmanes.

La seva elecció es va centrar en dues vessants:  les xerrades gastronòmiques que prèviament han reeixit a Golferichs i aquells tallers gastronòmics la qualitat dels quals els hi podem garantir.

Finalment la cosa ja s'ha concretat en dues primeres opcions (una de cada tipus):

- la primera serà la conferència de JAUME FÀBREGA titulada De 1714 al Modernisme, de la desaparició a la renaixença de la cuina catalana, a partir de la xerrada La cuina del 1714. Història i receptes (Octubre de 2015).
  Aquí teniu els detalls.

Club EBCN 3 550x413Club EBCN 4 550x412

- la segona serà un taller gastronòmic força interessant:  El gin-tònic: el combinat més actual i més creatiu (podeu fer-vos una idea a la nostra ressenya Taller gastronòmic: el gin-tònic).
  De ben segur que l'amic ÀNGEL GARCÍA PETIT se'ls ficarà a la butxaca!
  També us facilitem l'enllaç per a poder obtenir més informació.

Aprofitem per agrair públicament al Col·legi que hagi pensat en nosaltres per endegar aquesta col·laboració que tan ens plau.

Des del Club estem convençuts que aquest recorregut que ara iniciem junts amb el Club EBCN no ens pot portar més que beneficis mutus. Que entre tots puguem gaudir-ne!

Addenda:  incorporem una fotografia de la primera conferència...

5 04 2016 3 1120x630

... així com també dues del primer taller.

3 05 2016 1 550x3093 05 2016 8 550x309