Saló del Cava Premium 2014

Saló Cava 2014 35 347x260

Presentació dels Caves Reversa i Gran Reserva.

Per a tots aquells qui els dilluns els hi fa mandra i/o ràbia:  començar la setmana voltat d'amics i prenent cava és la solució, us ho podem garantir!

Resulta que el 17 de Novembre, que s'esqueia en dilluns, va esdevenir el Saló del Cava Premium, amb l'objectiu de presentar els caves Reserva* i Gran Reserva**. L'acte tingué lloc a l'Hotel Barceló Sants i fou organitzat per l'INSTITUT DEL CAVA i per la patronal de petits i mitjans elaboradors de cava, PIMECAVA.

Volem agrair públicament la invitació rebuda, cosa que vàrem aprofitar d'allò més i que ens va permetre a una quarantena llarga de membres del Club (socis i simpatitzants) gaudir a cor que vols i anar tastant els millors caves que es produeixen a casa nostra. I a més ens anaven assortint del que anomenaven “harmonies gastronòmiques”. Excel·lent!

Aquí teniu algunes instantànies com a mostra. Podeu veure totes les fotografies que vàrem fer al nostre perfil de facebook.

Saló Cava 2014 03 360x270Saló Cava 2014 04 360x270Saló Cava 2014 11 360x270Saló Cava 2014 15 360x270Saló Cava 2014 18 360x270Saló Cava 2014 30 360x270

Òbviament, en tant que Club, vàrem dedicar una atenció especial als nostres consocis i amics de GRAMONA i de ROVELLATS, sense desmerèixer als demès, entre els quals s'hi comptaven cellers que hem visitat els darrers anys (com ara JANÉ VENTURA o LLOPART).

Estem convençuts que més d'un va prendre bona nota dels tastos portats a cap de cara a les seves futures compres... no oblidem que ja teníem el Nadal a tocar. Salut!

*  Reserva:  mínim de 15 mesos de criança des del tiratge fins el desgorj.
                   Cava viu, brillant i intens amb estructura aromàtica i bombolla cruixent.

** Gran Reserva:  mínim 30 mesos de criança, des del tiratge fins el desgorj.
                           Per a caves Brut Nature, Extra Brut i Brut.
                           Bombolla cremosa i sumptuosa.
                           Aromes a pastisseria, fruita confitada i fruits secs. Generós en intensitat i sabors.