El local, ben aviat

BTV 347x347

El CLUB torna a ser notícia.

Ens acabarem mal acostumant. Ja és la segona vegada que som protagonistes d'un informatiu televisiu, tot i que en aquesta ocasió compartim protagonisme amb altres entitats: ASSOCIACIÓ DE VEÏNS DE L'ESQUERRA DE L'EIXAMPLE, BALLETS DE CATALUNYA i EIX COMERCIAL NOU EIXAMPLE.

Tots plegats està previst que siguem els usuaris del nou Espai d'Entitats de l'Esquerra de l'Eixample, un equipament municipal del qual tindrem la sort de poder beneficiar-nos com a Club, per tal d'oferir més i millors propostes als nostres socis i simpatitzants.

Us ampliarem l'informació tan aviat com sigui possible. I, és clar, ho celebrarem com cal.

De moment, doneu-li un cop d'ull al reportatge emès a l'Infobarris (BARCELONA TELEVISIÓ) del 7 de Gener de 2014.

A l'igual que l'anterior (de Maig de 2012), ha estat elaborat per MERCÈ ALSINA i JOSÉ LUIS SÁNCHEZ. Moltes gràcies!