Com fer-se soci... l'any 1994

Com fer se soci lany 1994 1 347x201  Un parell de dècades enrere les coses es feien de forma diferent, amb un tarannà molt particular.

L'estimat i amable consoci PERE HERNÁNDEZ (i en el moment de publicar aquest article també és un actiu membre de la Junta Directiva) ens ha fet arribar un senzill i a la vegada significatiu document representatiu d'una altra època i, per tant, d'altres maneres de fer.

En aquesta mateixa pàgina web teniu les indicacions oportunes per fer-vos socis del Club (a SOCIS>>Com fer-se soci), però un parell de dècades enrere les coses es feien de forma diferent, amb un tarannà molt particular.

Com fer se soci lany 1994 1 800x462Com fer se soci lany 1994 2 800x464

Així veiem com en RAMON PUIG, el mai prou ponderat Secretari d'aleshores, li fa entrega d'una targeta personal manuscrita i signada. Aquesta és la seva transcripció (la nota aclaratòria és nostra):

Sr.Hernandez:
De part del Sr.Imbernón
(el President del moment) li enviem la proposta de Soci i l'autorització bancària.
Agraint la seva atenció, rebi mentrestant la nostra cordial salutació.
                            2-2-1994

Remarcable també que llavors el CLUB disposava de local propi. Ara per ara ens hem d'emmotllar a les circumstàncies (Golferichs, Espai d'Entitats de l'Esquerra de l'Eixample, Centre Comarcal Lleidatà...).