Maridatge comparat de vins de la D.O.Q. Rioja i de la D.O. Ribera de Duero, amb assortiment d'ibèrics

Rebost i Celler 347x275

Una proposta temptadora.
Una nova singladura de les nostres experiències gastronòmiques (i van...). I val a dir que aquesta no ha estat poca cosa, ans al contrari.

D'entrada, si li doneu un cop d'ull a les fotografies presses durant l'activitat, us en podríeu fer una idea... si no fos perquè varen ser fetes al començament. Si llavors l'ambient ja era festiu, imagineu-vos com va acabar la cosa.

Ibèrics 01 550x412Ibèrics 02 550x412

Les taules eren plenes de menges, no només del que teníem previst i anunciat (l'assortiment d'embotits ibèrics, pernil inclòs), sinó també de formatges, truita de patata i encenalls de pernil (deliciosa especialitat de la casa)... fins i tot varen sortir de la cuina unes croquetes i uns bunyols, tot plegat a cor que vols. Capítol apart mereix el pa amb tomàquet, ben torradet.

És clar que la contenció no és una de les característiques de l'amic ANÍBAL i del seu amable soci, en TONI, que coneguérem aquell mateix vespre.

Ibèrics 09 360x480Ibèrics 14 360x480

Això sí, tampoc podem obviar la feina duta a terme per la gent de BarcelonaVinos, de la qual en parlarem més endavant.

L'ADAM TORRENTS, el seu sommelier, ens va presentar successivament ambdós vins proposats:

- TERRIBLE ROBLE, criança, de la
  Ribera del Duero.

- ARES, criança, de la Rioja Alabesa.

De la seva mà vàrem poder copsar les seves característiques organolèptiques, les seves semblances i les seves diferències, els aromes ara fruitals ara florals. A destacar la influència de la major o menor proximitat al clima atlàntic que distingeix ambdues denominacions d'origen.

I ara és el moment de tornar a BarcelonaVinos que, amb en CARLES CERVERA al capdavant, ens brinda un descompte del 7% per les nostres compres, siguin a nivell institucional del Club o particular dels seus socis.

Ho teniu ben explicat a l'article publicat a la secció SOCIS>>Ofertes pels socis. Entreu a la seva web i aneu xalant amb l'ampli ventall de productes que ofereixen.

I hi ha una cosa que no pot sortir a les fotografies ni es pot explicar amb paraules:  la música.

Durant tota l'estona vàrem tenir el plaer d'anar escoltant l'ELISEO FERRER amb la seva guitarra. L'ELISEO és una nova coneixença del Club i va amenitzar-nos la vetllada amb el seu vast repertori d'èxits de tots els temps. Tal va ser l'acceptació obtinguda que, ja ho podem anunciar, també ens acompanyarà en el Sopar de les Senyores, com una finesa vers les nostres homenatjades.

El resum de tot plegat és que ja tenim programada una nova activitat pel proper trimestre, concretament serà un Maridatge de vi de la D.O.Q. Priorat amb assortiment de formatges (tot i que ves a saber quantes coses més sortiran a taula).

Hem fet una bona troballa amb Rebost i Celler, sens cap mena de dubte.