Missa de Difunts 2010

Missa 2010 347x256  MISSA en record de tots els socis i simpatitzants.

La Missa de Difunts d'enguany ha tingut un significat molt especial. Si bé s'ha dedicat, com sempre, a tots els socis i simpatitzants que ens han deixat al llarg dels més de quaranta anys d'història del Club, en aquesta ocasió hi hem fet esment particular de quatre persones molt properes a tots nosaltres:

- En JOSEP LUIS MARUENDA, un dels socis més antics de l'Entitat (i espòs de MARIA DOLORS BOADAS), traspassat el 27 de Gener;

- En SANTIAGO IMBERNÓN, el nostre amic i President d'Honor, que ens deixà el 14 de Març;

- En JORDI ESTADELLA, Gourmet Barceloní de l'any 2007, la mort del qual ens sorprengué el 30 d'Abril;

Missa 2010 Josep Luis Maruenda 2 320x432S.S. 2010 24 440x330Missa 2010 Jordi Estadella 320x434

- i Na PILAR SILVESTRE, Sòcia d'Honor del Club, vídua d'en RAMON PUIG, un dels Socis Fundadors i que fou Secretari del Club durant gairebé trenta anys, la defunció de la qual, succeïda el passat mes de Setembre, ens ha estat comunicada pels seus fills.

A l'igual que l'any passat, hem tornat a tenir l'ofici a la Parròquia de Corpus Christi (c/ Bailén,175, xamfrà amb c/ Còrsega), a càrrec del seu Rector, Mossèn Jesús Sanz, Vicari Episcopal de Barcelona. Les seves paraules, adreçades en particular als presents, han estat plenes de sentit i, així ho hem notat, reconfortants en aquests moments tan delicats.

Arribat aquest punt, hem de dir que la presència de socis i simpatitzants del Club ha estat força expressiva, embolcallant persones com ara la senyora MARIA DOLORS BOADAS, vídua del senyor Josep Luis Maruenda, o en PERE IMBERNÓN, fill de l'enyorat Santi.

Amb aquest acte el Club ret un homenatge a tots aquells que ens han precedit, al temps que acompanyem en el record als seus familiars i amics.