Els concursos de tast de vins

Tast de vins 0 347x649  Una de les activitats més repetides en el sí del Club al llarg dels anys han
estat el concursos de tast de vins.

La primera referència documentada és de l'any 1976, quan s'anunciava la segona edició del concurs que, organitzat pel CLUB DE LA BONA TAULA, es va dur a terme a Can Cortès i que va comptar amb la col·laboració de fins a vuit cellers.
Tast de vins 1 550x935Tast de vins 2 550x933
Tast de vins 3 550x640

Més tard ens trobem amb l'exemplar número 1 d'una nova etapa del butlletí -que no va reeixir-. Un dels seus articles és la ressenya del concurs fet l'any 1982, en la qual es fa constar l'empat produït en la primera posició. El jurat va decidir, per unanimitat, atorgar dos primers premis.

Volem ressaltar que un dels dos vencedors fou en TONI FALGUERAS, qui actualment és Mestre Cellerer de Catalunya i, entre d'altres mèrits, ànima de la Diada del Vi Novell.

Fem un salt en el temps i observem dos anys consecutius amb concurs:  1997 i 1998. Fos per carta-circular, fos per díptic, es convidava als socis a participar-hi. La inscripció en el concurs no era restringida i podien participar no socis, sempre i quan haguessin estat presentats per algun soci.

Les bases eren ben senzilles. El que calia era tenir ganes de passar-s'ho bé.

Tanquem aquest breu article amb la reproducció del curiós full de resultats corresponent a 1998. Si us hi fixeu hi trobareu algun que altre conegut.
Tast de vins 4 1100x1443

...I ara?

Bé, per començar no disposem de local propi. Allà on fem les xerrades gastronòmiques és un edifici catalogat i no és permès de fer-hi activitats d'aquest tipus. Però la idea queda en l'aire i, si les circumstàncies ens són propícies, potser no trigarem gaire a recuperar-la.